maanantai 26. elokuuta 2013

I've never been as happy as I'm now !

Heipss!

Otsikko kertookin jo viime päivien kuulumiset lyhyesti! Oon niin onnellinen et lähin vaihtoon! Rakastan Amerikkalaisia ihmisiä, sitä kun saa puhuu englantia, oppia joka päivä jotain uutta, käydä paikoissa missä ei oo ikinä ennen käyny, asuu kivassa paikassa, tykkään kaikesta täällä! Toivottavasti tää kestäis! 
Oon viimepäivinä ollu tosi kiireinen, ollaan tehty tosi paljon kaikkee, nytkin tulin just Seattlesta ja kello on kohta 00.00. Ja huomen alkaa lentopallo! I'm so exited!

Noh, joskushan tätä blogiakin pitää päivitellä, joten alotetaanpa vaikka toissapäiväsestä, käytiin koululla  maksamassa joku lasku, en oikeen vieläkää päässy perille siitä mikä se oli mut.. joo :D Sit käytiin ariuksen luona, joka on yks vaihtari Norjasta, hostmamin piti tehä joku tsekkaus et niitten talo on kunnos, ettei ne elä rottien keskel tai mitää :D Kun lähettiin sielt, mentiin suoraan kaupungille kattoon mulle ja Annikalle homecoming-mekkoja! Löysin niin monta hienoo mut yks oli ylitte muiden ;) ! Oli tosi hauskaa ja mukaan tarttu myös muuta, löysin iphonekuoret ja muutamat kivat korvikset! Myöhemmin illalla käytiin naapurissa, Lukella ja niillä tsekkaamas myös niitten kämppä ettei ne elä rottien keskellä. Joo ne ei ainakaa eläny, niil on ehk hienoin kämppä mitä oon nähy! OK ei ny sentään, mut niil on tosi kiva talo! Tosin niitten isä rakentaa työkseen taloi ni ei oo ihmekkää :D. 






Ootd :)

Eilen sit oltiin vuorella. Joo, vuorella :D ! Siihen meni melkee koko päivä ku sinne kesti ajaakki melkee 3h. Se oli ihan hauskaa, en vaan oo niin kiinnostunu mistään tieteestä niin mua ei kauheesti kiinnostanu mikään tulivuorijuttu yms, mut on se ihan kiva oppii uusii juttuja ja silleen! Yritän olla avoimin mielin ja tehä kaikkee tääl mitä en oo ennemmin tehny! Ja hymyillä paljon ja silleen! :)
Mua vaan on vieläkin, vaik oon ollu tääl jo viikon, niin väsyttää hirveesti päivisin, oon nukkunu joka päivä (paitsi tänään kun ei oo ollu aikaa) niin ainakin 2h. Oon nukkunu millon missäkin, esim. autos ja leffassa, jopa kolme kertaa leffaa kattoes ! UPSI. Mul on varmaan vieläkin jetlag... Tai sit vaan rakastan nukkumist. Anyways, ku oltiin palattu vuorelta, käytiin nopee koton syömäs päivällinen ja lähettiin drive-in leffaan!!! Se oli ihan parasta oikeesti! Oli ihana kääriytyy mun pinkin viltin alle ja syödä karkkii ja kattoo kun alkaa hämärtyyn ja myöhemmin kattoo hyvää leffaa tähtitaivaan alla! 







Tänään sit oli ihan mahti päivä Seattlessa! Oltiin siel Luken, niitten porukoitten ja hostattavan, Diman, ja niitten parin kamun kans. Käytiin vähän kaupoil, hengattiin ja sit oltiin viel jossain museos, tai no en tiiä voiks sitä museoks sanoo, ku siel oli lähinnä elokuvista ja musiikista kertovia juttuja. Se oli ihan kiva, en vaan tykkää kauheesti sellasist elokuvist kun taru sormusten herrasta yms. tai sellasest musast kun nirvana. Mut oli sekin kokemus ja oli siel itseasias jotain ihan kiinnostavaaki :) ! Ja ei se mitään vaik ei ollu ihan mun tyylinen, olihan mul ihan mahtikamut mukana! 
En oikeesti tienny et oon näin sosiaalinen ennen kun tulin tänne! Tai ehkä se on usa joka tekee mut sosiaaliseks kun kaikki on niin avoimia tääl ja kaikkiin on niin paljon helpompi tutustuu kun Suomes. En tykkää Suomesta. Kaikki on niin masentuneita ja kaikkien perusilme on poker face. Kellekkään ei tulis mieleenkään sanoo randomille kohteliaisuutta. Ja niin, kukaan poika ei oikeesti oo sanonu mulle ikin ennen et "Oi, onpa sulla kivat kengät" tai "Tykkään sun kaulakorusta" ! Kaikki on tääl vaan niin paljon ystävällisempiä ja se on upeeta :)! 







Rakastan sitä kun aurinko painuu vuorien taakse ja alkaa hämärtää ja tulla viilee, rakastan kävellä sillon ulkona ku ei oo pimeetä mut ei oo myöskään valosaa. Rakastan kattoo kaupunkia joka jää taakse, kun lähetään laivalla pois kaupungista kotiin. Rakastan asua täällä.

xx Emppu

3 kommenttia: