sunnuntai 4. elokuuta 2013

11 Days !



Moikka!

Viimesiä viedään, nimittäin mulla on enää 11 päivää lähtöön! Sori oon ollu hiukan passiivinen tässä bloggailussa, mutta kun tää mun kone on tosi surkee, enkä muutenkaan tykkää olla kauheesti sisällä koneella koska on kesä! :) Oon siis nauttinu nyt kesästä ja kavereitten seurasta vielä kun se on mahollista ja oon yrittäny olla kauheesti ajattelematta _mitään_. Oon mä kumminki ostanu jo suurimman osan tuliaisista (niistä varmaan postaus seuraavalla kerralla), mutta pakkaamista en oo ees vielä miettiny yhtään. Yritän pakata kuitenkin mahd. vähän että sitten jää taas tilaa uusille shoppailuille yms! Perjantaina Jassu tuli meille piiitkästä aikaa, ollaan viimeks nähty viime elokuussa. Vietettiin sit mukava ruuan täyteinen viikonloppu ja jutskailtiin paljon kaikesta :). Noora ja Sofiakin piipahti nopeesti sanomas heipat mulle, mut ne ei voinu jäädä yöks :( No pääasia kumminki et sain nähä ne vielä ennen kun lähen! Tänään ois sit suuntana Linnean mökki hyvässä seurassa! Ollaan siellä vaan yks yö ja sit tuun takas Tampereelle viel moikkaan muutamaa kamuu, huhhuh kun on kiire! No onneks kohta helpottaa :) Ajattelin kumminki käydä vielä ekana koulupäivänä 12.8 hyvästelemässä kaikki koulukaverit, ennenkun sitten 15. päivä kone nousee kohti jenkkejä!

Jassu anto mulle ihanan läksiäislahjan <3








Eipä mulla  sitten muuta, tosiaan aattelin niistä tuliaista seuraavan postauksen tehä muutaman päivän päästä sitten kun tää häsellys on vähän laantunut, ja sitten vielä pakkauksista :)


xx Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti