tiistai 3. syyskuuta 2013

Live for today!

Heissan!

Ekaks pyydän anteeks et en oo reiluun viikkoon kirjottanu, mut mulla on oikeesti ollu nii paljon kaikkee tekemist et oon vaan iltasin rojahtanu mun sänkyyn nukkuun. OIKEESTI 4h lentopalloreenit ei oo mistään helpoimmasta päästä! Oon kyl tykänny olla siellä, vaikka se on tosi rankkaa, silti tykkään siitä ku reenien jälkeen tuntee olonsa hyväks ku on oikeesti tehny jotain hyödyllistä! Meillä on kiva joukkue joka kannustaa toinen toistaan ja silleen :)!

Ekojen reenien jälkeen!


Viime tiistaina oltiin Seattlessa kattomas baseball-peliä, en oikeen tajunnu sitä, katottiin varmaan 2 ja puol tuntii, ja koko sinä aikana molemmat joukkuueet onnistu saamaan vaan kolme pistettä kummatkin?  Joo, mut ainakin ruoka oli siel hyvää, garlic fries <3 nams ! 


Seattle yöllä on kaunis !



Mitäs muuta oon tän hiljasuuden aikana tehny, no oltiin viikonloppu mettässä leireilemässä :D:D Saattaa kuulostaa tylsältä mut siel oli oikeesti hauskaa! Oli viel tosi lämmin viikonloppu, jotain 27 astetta, niin nautin vaan tosi paljon auringosta ja lämmöstä! Söin _tosi_ hyvin, mutta myös kuluttelin niitä kaloreita soutelemalla, haha :D! 



 Pelattiin noil funyakeilla sellast ihan sairaan hauskaa pelii, mis oli frisbee ja kaks joukkuetta, molemmis varmaa 10 henkee ja sit vaa melottiin ympäri järvee ja yritettii saada maaleja ! Haha tulipaha päivän kuntoilut siinä!!


Amerikan brownieta, minttusuklaajäätelöä ja kermavaahtoo= Perfection!


Aina ei oo kuitenkaa ollu hauskaa, tällä viikolla ku ollaan tehty vähemmän juttuja niin on ollu paljon sellast aikaa milloi en oo tehy mitää, niin noh, oon miettiny kaikkii kamui Suomes ja perhettä yms. Mul on oikeesti ollu tosi ikävä! Mut sit vaan aattelen et hei, en mä oo tullu tänne kuluttaan vuotta murehtimalla ja ikävöimällä Suomee, mä oon halunnu ja oottanu tätä tilaisuutta viimeset kolme vuotta ja nyt mä elän mun unelmaa, Suomi pysyy siellä enkä mä oo menettämäs mun perhettä tai kavereita minnekkää, mun pitää oppii nauttiin tästä hetkestä tässä ja nyt.

Life is not about waiting for the storm to pass it's about learning to dance in the rain !


Toinen huono juttu tääl on kun haluisin niiiin paljon osata puhua parempaa englantia ja ymmärtää kaikki mitä sanotaan, mutta kun en osaa. Mua ärsyttää se kun en voi olla yhtä puhelias ja sanoo kaikkee mitä mun mieleen tulee koska mun sanavarasto ei riitä siihen. Joudun usein oleen enemmän kuuntelijan kun puhujan roolissa ja ja joskus se ärsyttää tosi paljon. Mutta ainoo suunta on parempaan päin, mun enkku kehittyy koko ajan ja samal mä rohkaistun puhuun sitä enemmän ja enemmän. Voi vitsi en malta oottaa sitä et alan nähä unii enkuks tai ajatteleen! Ok, ajattelen kyl nykyään jo välil enkuks ja joistain sanoista tulee ekana mieleen enkunkielinen versio :D Ja on kiva huomata se, että päivä päivältä sanavarasto kasvaa ja voi käyttää aina vaan osuvampia sanoja !

Tänään oltiin taas vähän shoppailemassa ennen reenejä, mukaan tarttu urheiluvaatteita, pari paitaa forever 21:sta ja uus laukku! Vitsi en tiiä uskallanko käyttää tota laukkuu koulus ku oon kuullu vähän juttuu et tääl kaikki käyttää reppui, no saa nähä huomennahan se koulukin sitten alkaa! Oon innoissani mut myös vähän peloissaan. Ok, se ei oo iso kooulu, vaan n.700 oppilasta, joten mun ei pitäis olla kauheen hukassa, no saa nähä! Onneks tiiän sielt jo jonkin verran porukkaa, saa nähä päädynkö kenenkään tutun kaa samoille kursseille! :S 






No mutta täällä alkaa olla jo myöhä ja huomen tosiaan sinne kouluun 7.30 joten alkaa olla mun aika mennä nukkumaan! Öitä ja puspus :*
xx Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti