torstai 22. elokuuta 2013

First days in Belfair!

Noniiin täällä sitä on oltu jo muutama hassu päivä!

Voisin nyt vähän aluks kertoo ekasta päivästä täällä, eli siis saavuin Seattlen  lentokentälle n. klo.12. Olin aika väsyny kun olin heränny jo klo.4.15 nycin aikaa, eli klo.1.15. paikallista aikaa! No anyways, siinä sit yritin pysytellä hereillä kun en oikeen lentsikassakaan saanu nukuttua :D:D. Ajettiin subwayn kautta kotiin :).
Heti ovesta sisään astuttaessa huomasin asian mikä on erilailla kun suomes, nimittäin nää pitää kenkii sisällä! Joo mä en tienny, varmaan ois pitäny :D:D ! Joo siin sit host-äiti esitteli vähän taloo ja silleen.
Mä sain ison pinkin huoneen ! Siis tää on aivan unelma! ja iso vaatehuone ja tilava laatikosto vaatteille! Oon niin onnellinen! Annika sai valita mua ennen huoneen ja puhelimen, se valkkas pienen liilan huoneen ja LG:n vanhan puhelimen kun mulle taas jäi iPhone 4 ! Juu kyllä nyt kelpaa! :) Pitää alkaa shoppaileen täs kuoria tohon! Oon niin innoissaan!



Ei oo vielä kauheesti vaatteita :/ Valitettavasti en voinu tuoda koko vaatekaappii tänne :/



Gotta get some tan!

Oon yrittäny pitää nyt päiväkirjaa taas, mut se on vaan niin älyttömän ärsyttävää kirjottaa joka päivä! Tulee käsi kipeeks ku on niin paljon sanottavaa! I prefer computer! 


Siitä sit aika pian lähettiin kauppaan ja siin just ennenko kurvattiin kaupan pihaan, niin siin oli joku virkailija joka tarkasti meijän passit?! Mä en oikeen tajunnu sitä juttuu et miks ruokakauppaan tarvii passit? Host-äiti selitti siit jtn mut en oikeen päässy perille et mistä siin oli kyse ! Onks tääl joku lukija joka tietäs, ois meinaan kiva tietää syy ! Mietiskelin siinä sit et millasetkohan ruokatottumukset näillä on, koska niin, se on ollu mun aika iso huolenaihe et jos joudun sellaseen perheeseen mis tyypit syö vaan jtn hampparii ! No niin ei kuitenkaan käynyt vaan täysin päinvastoin! ostoskärry täyttyi lähes pelkistä vihanneksista, hedelmistä ja terveellisistä ruuista! Oih oon niin onnellinen! Nää oikeesti elää terveellisemmin kun mä Suomes! Mun host-äiti on laihtunu tositosi paljon viimesen muutaman vuoden aikana, joten mulla ei varmaankaan oo niin suurta hätää et lihoisin tääl kun joillain muilla voi olla ! Ainii ja sit siel kaupas oli tosi paljon erilaisia pihvejä yms. kasvissyöjille! Oon niin onnellinen kun kummiskin hyvä ruoka on mulle niin tärkeetä ! Juups, mutta niin yks asia mun piti viel tosta ruokakaupasta kertoo, niin eli ku olin menos pakkaan ostoksii niin yhtäkkii sielt jostain vaan ilmesty varmaan 4 pakkaajaa jotka vaan pakkas ne kaikki kamat jossain minuutis ja meillä oli siis tosi paljon ruokaa! Sit ne kanto ne autolle ja laitto viel konttiin asti! Host-äiti sit heitti niille 5 dollarii palkaks ja lähettiin. En tajuu :D:DD
Kaupasta sit ajettiin kiinalaiseen syömään ja sinne tuli meijän perheen lisäks myös näitten ystäväperhe, joilla on myös vaihtari, Florian saksasta. Herranjestas en oo ikinä nähny niin isoo ruokapaikkaa kun se oli! Se oli viel sellai seisova pöytä ja siel oli niin paljon varaa valita et huhhuh! Mä en kylläkään syöny kauheesti kun olin niin väsyny etten pystyny tekeen mitään oikeestaan ! Oli tosi noloo olla siel kun ihan tosissaan melkein nukahin siihen pöytään kun ne jaaritteli niin pitkään ihan kaikest ja mä vaan mietin et joo voitasko jo lähtee :'D ! Kun sit vihdoin lähettiin ni en oikeesti voinu sille mtn et nukahin autoon ! Siin host-isi ja -äiti jutteli kaikkee ja mä nukuin ! No onneks niil oli Annika siin kelle puhuu xD. Harmi kun en muistanu ottaa kameraa mukaan sinne :( Noh seuraavalla kerralla sitten!
American fortune telling ;) Joo älkää kiinnittäkö huomioo kynsiin..:D

Nyt nää kaks viime päivää on menny aikalailla aikaeroon totuttelemisessa, ei olla tehty mitään kauheen kummosta ku vanhemmat on ollu töissä ja silleen, ollaan käyty koirien kaa lenkil aika ahkerasti ja mä oon ottanu aurinkoo, tääl on ollu tosi lämpimät nää 4 päivää mitä oon tääl ollu! Jotain +25-29 astetta! Oon vaan nauttinu! Luulin et tääl satas koko ajan mut taivas on ollu koko ajan pilvetön ja silleen! Toivon ettei se syksy tulis koskaan :D.





Snack :)

Iso dogi, huh? :D




Tänään oltiin koululla tekemäs lukkarit ja tutustumas vähän, kivalta näyttää täytyy sanoo! Koulu ei oo liian iso et sinne eksyis, mut ei sit liian pienikään, mun mielestä se 700 on tosi hyvä koko :)!





Tultiin just piknikiltä jonkun mun host-äitin kavereitten luota ja täytyy sanoo et jenkit on kreisejä :D Musta tuntuu et noitten kaa ei ois ikinä tullu awkward momenttii ! Oli hauskaa ja söin monta cookiee :D! Tulomatkalla käytiin vielä mun ja Annikan aluevalvojan luona ja sekin oli tosi mukava, se sano monta kertaa mulle et mä oon liian hiljanen ja se lupas tehä musta rohkeemman tän vuoden aikan. Umm.. let's see :DD Juups mutta se alkaa olla täällä melko myöhä, joten mä tästä varmaan meen nukkuun niin ilmottelen taas ittestäni kun on jtn ilmoteltavaa !
xx Emppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti