perjantai 28. maaliskuuta 2014

I have insecurities, of course, but I don't hang out with anyone who points them out to me.

Heiii!

Nyt on viimenen kolmannes lähteny käyntiin täällä ja alkaa jo pikkuhiljaa pelottaan. Ei oikeesti enään kauaa niin oon jo takasin Suomessa. En kyllä haluis vielä palata koska nyt musta tuntuu että elän täällä sitä parasta aikaa koko vuodesta. Mun enkku sujuu paremmin kun koskaan, oon rohkastunu ja tutustunu moniin uusiin ihmisiin tän kevään aikana, astunu ulos mukavuusalueelta oikein kunnolla ja vaan ajatellu että nyt teen kaikkee mitä en normaalisti ois uskaltanu. Oon menny jutteleen puolitutuille ja huomannu että ei siihen kuole vaikka välillä tulis noloja tilanteita, lähen kummiskin täältä parin kuukauden päästä pois :p Oon rohkastunu tosi paljon ja en voi sanoo että oisin se sama ihminen enään joka lähti 8kk sitten kotoota. Kyllä mä silti vieläkin oon vähän ujo ja vähäsananen mutta se on mun luonne se enkä oo sitä mihinkään muuttamassa muitten takia. Oon ylpee siitä että pystyn tuleen toimeen jo omillani enkä oo riippuvainen kenestäkään. Oon ylpee siitä että oon pystyny rakentaan tänne täysin uuden elämän. Mulle tää vaihtari vuosi on ollu myös tosi hyvä siinä mielessä, että vielä viime vuonna mulla ei ollu mitään hajua että mitä haluun tehä työks isona. Täällä oon ottanu kaiken näkösiä erilaisia kursseja ja kokeillu kaikkee erilaista mitä Suomessa ei pystyis. Nyt oon melkein varma että haluun mennä Helsinkiin opiskeleen kansainvälistä bisnestä tai jotain sen tyyppistä. Haluun olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa, matkustella ja kokee erilaisia kulttuureja ja oppia kieliä, vaikka se on tosi kovan työn alla. Tossa teille vähän tollasia syvällisiä ajatuksia tähän alkuun :p

LÄHETÄÄN YLIHUOMENNA KALIFORNIAAN!!!
Tätä oon odottanu niin kauan että en voi uskoo että se on näin lähellä jo! <3 Lähetään aamusta kolmen maissa jo ajeleen ja matkaan menee joku semmonen reilu 12h. Tykkään istuu autossa ja kattella maisemia (nukkua), joten oon oikeestikkin tosi ilonen että mennään sinne autolla niin ei tarvi myöskään lentolippuja maksaa! :D


Oltiin viime viikonloppuna Seattlessa, oikeestaan kahtenakin päivänä! Voisin tänne pari kuvaa lisätä! :) Perjantaina oltiin sellasilla messuilla mun alueavalvojan ja muutaman muun vaihtarin kanssa kertomassa vaihtareista ja hostaamisesta. Kauheen moni ei valitettavasti kiinnostunu ja aika kävi välillä vähän pitkäks kun asiakkaita ei oikeen riittäny. Mutta ne messut oli tosi isot ja päästiin välillä kierteleen sitä messukeskusta, ja siel oli tosi paljon kaikkii maistiaisia yms. :D Lauantaina sit mentiin Seattleen ihan muuten vaan, oikeestaan vähän niinkun turistit, koska meijän perhetuttujen kummityttö  oli tullu Oregonista noille meijän tutuille viikoks niin käytiin kaikki nää perus nähtävyydet läpi sen kans kun se ei ollu koskaan ennen käyny Seattlessa. Käytiin Gum Wallilla, Hard Rock Cafessa, Maailmanpyörässä ja mitä sieltä nyt löytyy. Oli kiva tollanen retki vaihteeks! :)







Ostin tollasen kivan hard rock cafe hupparin! So comfy <3

Oon tällä hetkellä tosi onnellinen, oon saanu saavutettua tähän mennessä asioita mitä oon halunnu. Mulle on sanottu tosi monta kertaa että mun aksenttia ei enää ees kuule ja salilla tänään yks pappa made my day. Se tuli kysyyn multa että mitä varten mä treenaan kun mulla on niin isot painot verrattuna mun kokoon. Sit sanoin vaan että niin, en mihinkään, en vaan haluu tulla läskiks :D Vihdoinkin niin pitkän treenaamisen jälkeen alkaa näkyä vähän tuloksia! Harmi vaan etten voi käydä enää niin paljoo salilla kun tenniskausi alko! Mutta on sekin tosi kivaa, ei vaan kauheen rankkaa. Harmittaa kun Suomessa ei voi pelata tälleen lenttistä tai tennistä, koska en mä mihkään joukkueeseen pääsis enään kun pitäs alottaa tosi nuorena jos haluis. Tääl on se hyvä puoli että voi alottaa koska vaan, periaatteessa koskaan ei oo liian myöhästä!




Eka matsi ja voitto ! <3 Paras pari mä ja Hannah! :)

Nyt öitä! :)
<3: Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti