maanantai 25. marraskuuta 2013

If you want to be happy, be.

Sain Aadalta tälläsen haasteen, oon tenhy tän kerran aikasemminkin, mutta ajattelin nyt tehdä uudemman kerran vähän vaihtelun vuoksi, ettei aina pelkkiä kuulumisia!


Säännöt:


1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää vastata haastetun 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
5. Haasteessa tulee kertoa kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Eikä saa haastaa sitä, joka haastoi sinut


11 faktaa:

1. Oon ksylitolipurkka-addikti, toin omat purkat tänne ja mul on niitä vieläkin jäljel, vaikka mussuttelen niitä joka päivä.
2. Rakastuin lentopalloon ollessani täällä ja aion jatkaa sitä myös kun palaan Suomeen.



3. Mua ärsyttää kun Englannin kielessä ei rollata ärrää! Sit kun skypetän ain välil Suomeen niin oikeen nautin siitä ku saa puhuu Suomee ja rollata ärrää :D
4. Tykkään shoppailla mieluiten yksin, koska en tykkää tuhlaa aikaa kauppoihin joista en kuitenkaan osta mitään. Se on myös mulle vähän niinkun terapiaa ja hyvää aikaa viettää ihan vaan ittensä kanssa. :)


5. Oon kuitenkin aika pihi, joten en tee kauheemmin heräteostoksia.
6. Odotan Black Fridayta tällä hetkellä enemmän kun mitään muuta.



7. Musta tuntuu että kaikki randomit ketä en tunne, luulee että oon hiljanen ja ujo :) Ja oonkin hiljanen sellasille ihmisille keitä en tunne :D
8. Vihaan kylmyyttä, mutta rakastan lumilautailua.



9. Mun lempiaine koulussa on ehdottomasti liikka, vaikka se onkin tosi erilaista täällä verrattuna Suomeen!
    10. Oon unelmoija enemmän kun mitään muuta.




11. Nukahdan aina leffan aikana. Oon täällä ollessani kattonu kaks elokuvaa loppuun asti ilman että oon nukahtanu. Oon toivoton.





Haastajan kysymykset:


1. Mikä on parasta elämässässäsi tällä hetkellä?
2. Lemppari vuodenaika?
3. Paras loma?
4. Paras kesämuisto?
5. Hulluin ideasi jonka myös toteutit?
6. Tylsin juttu koulussa?
7. Lemppari snack?
8. Isoin unelmasi?
9. Lempi vaatemerkki?
10. Mikä saa sinut nauramaan?
11. Paras leffa?

1. Parasta elämässäni tällä hetkellä on elämä ittessään ja tieto, että joka päivä puhun parempaa enkkua! Rakastan sitä kun opin uusia sanoja ja ymmärrän jo melkein kaiken.
2. Lemppari vuodenaika ehdottomasti kesä! Parasta ikinä on auringonotto rannalla :)
3. Paras loma oli varmaankin muutama vuosi sitten Bulgariaan.
4. Paras kesämuisto on Aitoon Kirkastusjuhat varmaan joka vuosi koska siellä näkee aina niin paljon vanhoja tuttuja keitä ei muuten nää niin paljon. :)
5. Hulluin idea, hmm... Ehkä tää vaihtoon lähteminen, jätin perheen ja ystävät ja tulin tänne keskelle tuntemattomia ihmisiä ja kulttuuria. Kyllä siinä vähän aikaa kesti että tunsin itteni perheenjäseneks ja kodin kodiks.
6. Tylsintä koulussa on historian tunnit. Oon nukkunu melkein joka tunti vähintään 15min ja silti A- näyttää arvosana :D!
7. Lemppari snack on nature valleyn peanut butter bars <3 !
8. Isoin unelmani on elää nuoruuteni jossain suurkaupungissa opiskellen sellasta alaa josta oikeesti tykkään tosi paljon.
9. Lemppari vaatemerkki on Hollister, rakastan Hollisterin vaatteita !!<3
10. Mut saa nauramaan aika helposti melkein kuka vaan :) 
11. Paras leffa varmaankin We're the Millers ! 



Sit nää mun kysymykset:

1. Mitä ikävöit lapsuudessasi eniten?
2. Kaunein paikka missä oot käynyt?
3. Paras päivä tänä vuonna?
4. Festarit :
a.yöpyä teltassa? / b.hotellissa?
5. Parasta kesässä?
6. Paras ruoka?
7. Asua kaupungissa vai maalla?
8. Unelmatyösi?
9. Karkit vai jätski?
10. Lemppari sarja tv:ssä?
11. Lempijuhlasi? 



Haastan:
http://roosamerica.blogspot.fi
http://mypieceofsomerset.blogspot.fi
http://www.liveyourdreamsintheusa.blogspot.fi
http://yearinbebington.blogspot.com
http://mefashionandaustralia.blogspot.com




xx: Emppu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti