sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Such a nice day

Heippaa !!!
Sain nyt tiistaina tietää varman saapumispäivän Belfairiin, se ois sitten 15.8 ! En pääse siis blockfesteille ): ! Eivaiskaa, mielummin mä nyt sinne lähen ajoissa ja uu parasta jea ! Heti kun sain ton varmuudella tietää et meen tonne, niin mun host äiti kysy mua facebookissa kaveriks, samoin mun aluevalvoja ja mut liitettiin johonkin alueryhmään. Tosi hauskaa ! Nyt voin tutustuu muihinkin vaihtareihin ja puhuu mun host mamille etukäteen! Maukasta ;) ! Joo mut se mua kyl vähän hämää, et ne lukiolaiset, jotka siis on siellä nyt opiskelemassa, niin kyselee mua kaveriks? Vitsi en tiiä pitäiskö mun hyväksyy ne jo nyt kaveriks kun en ees tunne niitä ja mun lähtöönkin on vielä niin pitkä aika ?! Haha onks jollain samanlaist tilannetta? :D Eipä mulla oikeestaan kummempia ollu, ihanaa ajatella että joka päivä oon lähempänä mun ihanaa tulevaa vaihtovuotta !!! :)




 Kyllähän se kesä sieltä nopeesti tulee, enään 70 päivää että koulu loppuu ja kevät on jo ihan valloillaan ! <3 Ihanaa viikon alkua kaikille <3 !
xo Emppu

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Moikka! Mun blogissa on sulle haaste :)

    www.sanna-intheusa.blogspot.fi

    + Oon kyllä niin kateellinen ku sulla on jo perhe! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei siistiä ! Mäpä käyn kurkkaamassa sen ;) ! Ja kyllä säkin varmasti saat pian perheen ! Mullekki se tuli vaan yhtäkkiä enkä osannu ees oottaa et se ois tulllu noin nopee haha :D

      Poista