keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Good Feeling ! :)

Heipparallaa !

Teki mieli tulla päivitteleen taas kun on niin kiva fiilis oikeestaan kaikesta :) !
Oon vaan mietiskelly kaikkee jo että mitä pakkaisin sinne ja millasia ne ekat viikot tulee sit siel oleen ja kuinka mun pitää olla yli sosiaalinen että saan ystäviä ja sillee :D ! No kyl mä saan, otan sellasen asenteen et koen kaikkee mahdollisimman paljon kun nyt kerran pääsen sinne ! Kattelin tänään instagramist kaikkee mun tulevan koulun ja kaupungin tägeilgeillä ja hyvältä näyttää, yhessäki kuvas oli ratsastajii heppojen seläs starbucksin eessä xD! Eivitsit ois siistii jos saisin alotettuu siel ratsastuksen uusiks ! ois niinkun ehkä parasta ! Nii tosiaan oon entinen heppatyttö ja sillain ! Joo, mulla on toinenkin blogi mitä oon pitäny muutaman frendin kaa kesän lopusta, jos haluutte käydä tsekkaan sen, niin tuossapa linkki http://lifefulloflaugh.blogspot.fi/
Jooaaa oon tosi ilonen tänään ollu ja toivottavasti tää jatkuu pidempäänkin !!

Ei mulla oikein muuta asiaa ollu, mut ihanaa viikonalkua ja tsemppiä, pian on kesä ! <3 
xo Emppu 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti